Torsdag och zumba!

Har nyss kommit hem från att ha tränat lite zumba, det är så himla kul!
Det är något ni alla borde testa om ni inte gjort det ;)

Imorgon ska jag tim och neo åka hem till hanna och linnea för att ta hand om dom, Vilket fredagslyx att få umgås med sina sötaste kusiner! Dom är så underbara :)

Idag har jag lunchat med kärmor(Lotta) det blev inte en jätte lyxig lunch, nudlar och varma baguetter. Haha!
Menmen, sen var vi på stan tillsammans ! Trevligt.

Sen efter zumban när jag skulle åka från mamma och pappa fick jag med mig en till vovve hem, Nova skulle absolut med mig hem! och så blev det, hon hoppade bestämt in i bilen trots sin matta och husses protest ;) Det är så kul att få ha henne igen , saknade henne SÅ när jag bodde i Falun! Äntligen hemma, och vi trivs superbra i den här lägenheten :)

Ha det bra alla, och imorgon är det äntligen fredag igen, men dagarna går ju så fort. Hinner knappt med känns det som! :D Puss på er


Mina allt <3 Det finns ingen som är bättre än dom två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0