Söndag igen :)

Tim kollar på Djurgården , han hoppas på vinst! Vi får väl se, det står 2-2  nu :)

Jag har varit ute med Neo en sväng idag, jäklarns vilket fint väder det var ut och 10+ grader :D det tycker jag är riktigt bra! Har nyss tänt lite ljus i lägenheten nu när det börjar skymma, så mysigt..
Lägenheten är verkligen bra , Neo är mysig och Tim är min kärlek <3 Föralltid!

Ikväll ska vi laga fläskfilé och något mer att ha till, sen kolla på solidan :) Sen får vi se om Milla och Sibban dyker upp och gör oss sällskap eller inte :)


Snart är det april och då fyller Milla år, men också mamma! Så då blir det kalasdax, undra vad jag ska köpa för presenter då? :)

Hoppas april blir en bra månad full med överaskiningar och glädje ! <3

KÄRLEK<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0