söndag igen!

Här tvättas det för fullt :)
Vi  har varit ute med Neo en sväng och nu har vi nyss startat en diskmaskin och en tvättmaskin.

Vi funderar också på vad vi ska göra för något idag! :o
Man vill ju inte bara sitta och tröka heller :D Hoppas vi kommer på något kul!

sommarid nu också, underbart :D åh jag älskar sommar, längtar :)

Men det finns något som jag längtar mer till som är ännu bättre :D
och nu menar jag inte att sitta ensam i lägenheten medans alla andra jobbar i sommar  :)

I helgen var Tina och Emanuel här och vi hade verkligen det så underbart. Lagade mat, spelade spel och pratade. Det var superkul och borde verkligen göras om!
I lördags var det shopping som stod på listan, jag Tim Milla Sibban och Oskar åkte till borlänge och shoppade. Tim hittade massa snygga kläder och skor, jag köpta bara två linnen!

Få se vad söndagen har att bjuda på, vi ska i alla fall kolla på Stockholm - Båstad ikväll 20.00 på kanal 4. Det verkar kul :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: tina

åh det var verkligen sjukt roligt i fredags! :D



vilken go bild på älskade neo :)

2011-03-27 @ 16:21:24
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0