Myskväll med de bästa! :)

Ikväll ska jag ha myskväll med de bästa tjejerna:D superskoj! :)
Vi ska väl fika lite, och kanske kolla på film eller nåt :) Det får vi allt se!

Tim i Stockholm och kollar på Djurgården som spelar kväll 19.00. Han har sett så mycket fram emot den här dagen så jag hoppas att dom vinner! :) Bara för Tims skull ;)

Lektionen idag gick bra, det var ett roligt samtalsämne! Barns språkutveckling, de ni!

Nu ska jag snart möta mamma och pappa som ska gå från Gonäs och vi ska starta samtidigt och mötas efter halva vägen och sen gå in till stan! Skönt att gå ut i det fina vädret, dock lite tråkigt att jag hade lektion under timmarna som det var SÅ himla skönt vänder ute :) Men så är det ibland.. Jag är ju inte ensam om att jobba/plugg i alla fall, tur de:D

JAG HOPPAS OCH JAG VILL! <3




Vilken gullig bild helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: tina

jätte gullig bild! :)

2011-03-03 @ 18:07:54
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0