Måndag!

Hej!
Vilken härligt väder att vakna till alltså :)
Idag kommer mormor och mamma på beskök till mig och Tim för att kolla hur vi har det i lägenheten :)

Nova är här vid mig idag, så underbart att ha två hundar, något jag helt klart ska skaffa mig om ett tag (:
Först ska lilla Neo bli riktigt väluppfostrad först så han kan lära nästa lilla valp hur man ska vara :D

Idag är det agility och vi funderar på att åka dit en sväng och träna faktiskt, det var ett tag sedan nu. Har varit fullt upp på måndagarna :p

Tim har varit hos tandläkaren idag så han är hemma, det är lite lyx på en måndag!
Imorgon ska jag ha muntlig redovisning om ett arbete för klassen, hoppas det går bra! :)

Nu ska jag duscha sen ska vi baka en kladdkaka och bjuda på. Ha det bra :)

När jag och Cassi cyklade Väsman runt! :D på kärringcyklar utan att ha ätit något på hela dagen, glömmer det aldrig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0