6 mars

Helgen har varit mysigt, bad med kusinerna på fredag + en kväll med Milla och Sibban, helt okej mysigt! :)

Sen igår (lördag) var jag och Tim till ikea tillsammans, fyndade lite saker.
Alltid lika trevligt på ikea tycker jag, Tim delar dock inte samma mening som mig. haha

Nu sitter jag och kolla på Dumma Mej, så himla rolig film alltså! :) Jag som inte gillar animerade eller tecknade filmer, men den är så himla rolig :D

Ikväll är det solsidan , igen.. Dagarna går så himla fort ! :P
Det är så roligt att se på solsidan, synd att det är så kort :(

Nu kom Milla och Sibban på lite besök!

HA det bäst! :)

Puss <3


Här är filmen.

Kommentarer
Postat av: tina

sv: tack så mycket! ja visst går det fort allt :)

2011-03-07 @ 11:17:04
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0