23/3

Idag har jag varit riktigt duktig och pluggat klart en uppgift i alla fall :)
Jag längtar efter min Tim som kommer om ca 30 min , dagarna går så sakta när han inte är här:( önskar vi båda kunde vara hemma tillsammans föralltid. Men icke! :(


På söndag är det dax att ställa om klockorna, till SOMMARtid, så underbart! :)
Tänk att vakna och kunna dra på sig ett linne och sen gå ut i solen och äta frukost och njuta. så skönt!
Eftersom jag inte verkar få nå sommarjobb i år får väl jag njuta åt er allihop i sommar ;)

Nej jag måste försöka få ett sommarjobb, vad ska jag annars leva på? :o
Någon som har en idé vad man kan söka?
Jag gissar att ingen kommer svara på det ;) haha!

Skulle inte ha något emot att vara barnvakt en hel sommar, så alla mammor kan ju ta semester från era barn i sommar och lämna dom till mig, hoho. Önsketanke kanske? tror de..

Ha det fint!








Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Det finns massa personlig assistentjobb ute som du kanske kan söka? =) jag ska ev inte fortsätta vara det så du kanske kan ta det istället, fast kan säga till när jag bestämt mig :P

2011-03-23 @ 17:56:10
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: amanddan

Tack du! :-)

2011-03-25 @ 15:31:29
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0