Tvätt och tvätt

ja idag har jag och Tim tvättat, men idag var det inte alls lika drygt som det brukar vara :) TUR!

Idag har jag varit i skolan och har haft seminarium, fått kritik på våra filmer vi spelade in, det gick kanon! :)
skönt att det är över nu i alla fall, bara portfolio kvar nu på den här kursen, kanon.

Sen efter den här kursen så ska jag läsa på distans, skönt! :)
Få se hur det är och så (: Hoppas det blir bra, men det tror jag verkligen..
En sak som är säker är att det i alla fall inte kommer bli så mycket bilåkning, det är därför jag valde att läsa på distans, tråkigt att sitta i bilen i flera timmar + att bensinen är så jävla dyr :o Det gillas inte!

Nu börjar det närma sig flytten , vi räknar ner kan jag lova :D Det ska bli så underbart !
Lille Neo har varit ensam hemma idag så han har hunnit med att riva sönder all post som har kommit, suck :(
Men tur han inte gett sig på tapeter eller väggar ;)

I helgen fyller min morbror 40 år så då blir det lite festligheter, skojigt. Men ser mest fram emot av att träffa Hanna och Linnea (kusiner till Emelie)igen efter många långa månader. Vi saknar varandra <3

Nu blir det vika tvätt och kolla på Familjen annorlunda.  Der kallar jag måndagsmys :)

Lycka <3

Emelie [v] Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0