10 januari..

dagarna bara flyger fram, imorgon ska jag till skolan för att ha seminarium klockan 9, längesen nu :o
och Tim ska till tandläkaren :)

Det gick i alla fall super bra att ha tjejerna i helgen, det var helt underbart. Längtar tills vi får ett eget barn! Den dagen kommer jag att vara lyckligast i världen! :)

Det är mycket plugg på högskolan nu , filmen ska in på torsdag och nästa stora arbete nästa vecka. det är hemskt..

På torsdag efter jag har lämnat in filmen ska jag nog träffa Beccah i Borlänge, myspys. Det var ett tag sen sist nu.
Alltid lika trevligt att träffa henne:)

Idag fyller även Sebastian år, GRATTIS till honom, 21 år nu! ojoj :)

I helgen kommer Nova hit till Falun och ska sova med oss, det tycker jag ska bli riktigt bra !
Sen ska vi nog fortsätta att packa ner saker i kartonger så det blir klart någon gång. Sen väntar bara storstädning, sen är lägenheten klar för att lämnas över. Sen ska vi bo hemma i 20 dagar, det ska bli spännande, eller hur?




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va roligt att det gick bra med småttingarna :)

Helt underbart med barn :)



kram

2011-01-13 @ 19:55:40
URL: http://jenniferjjjohansson.devote.se
Postat av: nathalie i ett pappersflygplan.

bra uppdatering ni har ! :) hehahahehehah

2011-01-14 @ 21:28:20
URL: http://pappersflygplaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0