Hockey!!

klockan 2 bär det iväg till Leksand på hockey. Mycket skoj!

Men först ska vi lämna Neo och Nova till snälla Lotta som ska ta hand om dom så de slipper vara ensamna! :)

Idag fick jag frukost på sängen av älskling, finns INGET bättre man kan vakna av, det är bara bra.


Nästa vecka börjar vi en ny delkurs på högskolan, den verkar ganska rolig! så det hoppas jag verkligen på!
Tim har sitt sista sportlov nu , HEHE. Sen börjar arbetslivet för honom. Det är bra!

Nu var det längesen jag slängde ner pengar i min burk :o inte bra! Måste gå och kolla om jag har något i min plånbok som jag kan kasta ner där! Jag ska bara öppna burken när en sak händer, och det får ni inte veta. Taskigt va?

Undra hur mycket pengar som finns i den nu?


Neo gör bus  i min låda! du ser mig inte va?


Kommentarer
Postat av: tina

hahah söt bild på neo, ser ut som om han ler ;)

2011-02-26 @ 17:36:20
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0