Härlig dag!

Idag har det varit en härlig dag, solen har verkligen visat sig!
Jag och Tina har varit ute med vovvarna i två timmar i solen vid lunch och var nyss ute igen, i skogen.
Hundarna har verkligen fått träna idag! Vilda har varit en aning busig och rymmt från oss i skogen, läskigt:s
Men hon kom tillbaka ! :D Neo har varit dryg i kopplet så man fått damp på honom, och Nova, ja hon har skött sig utmärkt. Men hon är ju några år äldra också ;)

19.30 ska jag och Milla iväg till gränges för att träna Zumba, nu blir det dansa av ;)
Ritkigt spännande! Det är första gången för mig, så vi får se vad jag tycker om att dansa nu då.

Tim har haft praktik på Spendrups idag, och kom hem vid 16.15.
han åker 06.30 och det är så himla skönt att fortsätta att sova när han går upp :D
Vinter = sova! man är ju som en vandrande zombie alltså.

Mamma och pappa åkte utomlands igår, hoppas dom har det kanonhärligt! :D
<3


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0