Fredagsmys!

Äntligen Fredag, men vad den här veckan har gått fort :o

I måndags var vi på lydnad med vovvarna , det var superkul :)
Och näste måndag ska vi på agility, våran lilla kille har redan knäckt koden med slalmon. Aussie = världens bästa hundar! :D Stora, fina, långhåriga, grova med mycket muskler, lättlärda och arbetsvilliga och sen ser alla så himla olika ut. Bättre ras finns inte! :D

Mamma och pappa kom även hem i onsdags från Kanariholmarna, jätte bruna !! :D Så fusktigt.
Igår var det träning för min del, Zumba. Superskoj! :D

Klippte och färgade även håret igår, klippt en kort page, och färga håret brunt med lila inslag i. Supernöjd. Änligen av med håret som bara slängde hit och dit och fick istället en frisyr! :D

Idag har det varit så himla mycket skolarbete, började redan halv 8 och nu om 5 minuter ska jag träffa en grupp och göra en uppgift, kämpa på!

Så skönt om sådär snart 2.5 år när jag är klar ;) haha fyfan, 2.5 år, fattar ni hur länge det är?
Aja bäst att skynd mig iväg nu så jag hinner med dom andra  (:

HA det bäst!


Kolla favoritvovvarna! Så JÄKLA fina!


Kommentarer
Postat av: Cassi

ta en bild på din frisyr :D

2011-02-12 @ 11:32:33
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: nadja

medans jag har tre år kvar, DET är också drygt ;)

2011-02-16 @ 21:20:39
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0