Fredag!

Äntligen Fredag! :D så skönt!

Idag är det en ritkig slödag :) Sovit så länge jag vill, lämnat in en uppgift åt högskolan. Har världens bästa hundar bredvid mig. Ja det fattas bara att Tim kommer hem nu! :)

Snart kommer Milla hit och umgås lite, det är alltid lika roligt tycker jag! :D Älskar dej syster <3

och jo Cassi det finns visst något som varar föralltid!!
och det heter KÄRLEK! bara så du vet ;)


Annars får vi väl se vad helgen har att bjuda på. På lördag blir det i alla fall hockey för familjens del.
Slaget om siljan, vi ska vara med och sätta rekord. Skoj :) riktigt mysigt när familjen gör någonting tillsammans:)


Jag undrar vad vi ska göra ikväll för något.
Någon som har något tips på vad man gör en fredagskväll? :)


Längtar så <3


Snart kommer tvillingarna bus till oss igen! Vi har saknat dom så mycket. Och nu har dom lärt sig sitta och åla sig fram på govet. Så kul!







Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Jaa, synd att man inte kommer ihåg vad det hette :P

Ja jag tror det jag med, å de som är bra å visas nu är ju barnprogrammen från vår tid :P

2011-02-26 @ 11:00:14
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0