En bra dag!

Igår hade vi en bra dag, Tim var på rally i Fredriksberg och jag tillbringade dagen med Milla och pappa, familjemys!
Synd att mamma inte var med bara :( men hon får vi ju träffa varje torsdag när vi tränar Zumba :) Så det är bra.

Jag syster och pappa åkte först till mormor och åt lunch, gott.  Sen åkte vi vidare mot borlänge och shoppade. Jag hittade bara två tröjor, och milla träningskläder och en kofta :) men något kom vi hem med i alla fall :D tur de!

sen avslutades kvällen hemma hos Tims föräldrar med 3 rätters middag, vi bor för tillfället i 6 dagar till hos dom för att sen få en helrenoverad lägenhet att flytta in till, SÅ skönt! Längtar som bara den tills vi får bära in allt, myspys (:

Idag är det söndag, inte en lika roliga dag som lördagar tyvärr. Idag ska Tim döma hockey och jag ska träna med Neo. Sen blir det solsidan, kul som fan! Det gör att även söndagen bjuder på ett skratt varje vecka.

Imorgon är det agility träning igen, kul!!


Puss <3

Våran lilla Neo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0