Äntligen!!

ja precis, ÄNTLIGEN  är det rätta orden. har nämligen läst ut hela hakawati boken idag, en jäkligt tråkig bok på 600 sidor. Den är verkligen supertråkig, läs aldrig den frivilligt.
Den handlar om olika sagor, och släkten, familjer, demoner, ja allt. Man förstår ingenting förens på sida 400 typ.
olika namn, dåtid och nutid, en pojke som berättar om hela hans släkt, vad dom har gjort i sin dagar. Historier som går i en annan historia.
Helt totalt värdelös, men nu är det gjort och gissa om jag är stolt över mig själv!

Nu blir det bara att ge sig in på nästa bok som ska vara klar på tisdag, en riktig barnbok den här gången, Råttpojken. Hoppas den är bättre, och inte är den på 600 sidor heller :)

Idag har jag varit inne i stan och hämtat ut nycklarna till lägenheten som vi får om 2 dagar! :D nu närmar det sig allt.
Skönt att inte bo i en resväska nå mer :D

Neo har gjort illa sig i ansiktet  idag, han har fått ett köttsår :( stackars gubben <3 tur att hans öga klararde sig , för såret är jättenära, tur i oturen för guldklimpen min :)

Tim är i Ludvika och dömer hockey, och jag har precis gjort klart en uppgift som vi ska ha till ett seminarie imorgon. Känns som om jag inte gör något annat än att plugga nu för tiden. Riktigt tråkigt..


Flytt på fredag, hör av er om ni tänker hjälpa till ;) hehe.
Puss och kram, och lite skummbanan..

Öj nu kommer Tim, ska skynda mig till dörren och skrämma honom, haha


Här är tråkboken, AKTA er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0