15/2

Hej!

Nys kollat på en föreläsning om genreanalys! Den var faktiskt helt okej, man förstod i alla fall vad föreläsaren pratade om. och det gillas ;) haha

Igår var det agility, och JÄKLAR vilken duktig hund vi har alltså, Neo är så himla duktig, han tycker det är superkul med agility, och med hans musklösa kropp hoppas han så högt över hinderna, springer slalomen och bara älskar tunnel. Många hundar tycker att tunnlarna är lite otäcka, men inte våran Neo! :) Han är så himla bäst, är så glad att vi valde just honom, och att vi köpte honom trots att alla tyckte det var ett för stort steg att ta ;) Jag ångrar ingenting. Inte det minsta faktiskt. bra va? :)  Längtar tills våren när lydnaden kör igång.

Igår fick jag en stor mirandanalle av Tim , åh jag har önskat mig en sån nalle hur länge som helst. Och jag fick en ! :D Den är så fin, har bara små sen tidigare så det var så roligt att få en stor! :D Tack min älskling <3

Nu ska jag läsa lite mer ur boken Hakawati, läs aldrig den!

Ha det bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0