Lördag :)

Lördag idag, den kunde ju ha varit lite roligare ;)
Tim är och skriver högskoleprov och jag sitter och kollar på en inspelar föreläsning om läsningens historia.
På en lördag? jag vet, men jag hann inte förra veckan eftersom jag hade så mycket jobb med tentan :(
Men nu är det en ny delkurs, så skönt att släppa det andra bakom mig. Om man nu blir godkänd, vilken jag hoppas på :)

Igår var vi vid milla och sibban och åt jätte god mat och hemmagjorda snickers. Så gott!
Dock var jag med och hjälpte med maten så jag kan ta åt mig lite själv ;)


Neo fick massor av gott igår hos milla och sibban så han är säkert mätt fortfarande ;) haha!
Nej inte en chans att vi har en mätt hund, det går bara inte. Neo är hungrig jämt :P


Nu ska jag fortsätta att kolla!
Ha det bra :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi hade jätte mysigt! <3

2011-04-02 @ 14:31:13
URL: http://camillasalmons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0