24/4 -2011

Nu ska jag försöka att skriva lite igen, det har varit ganska mycket nu ett tag så jag har varken känt för eller orkat blogga. Men nu har det lugnat sig och jag hoppas det blir några till inlägg nu :P


Det har inte hänt så himla mycket under april, vi har varit med våra underbara vänner, busat med hunden, och lite så :)

Imorgon fyller min syster 21 år, så då blir det kalas. Kul :)
Hoppas hon blir nöjd med det vi har köpt, hihi!

Igår var Tina och Emanuel hem till oss för att ha spelkväll, vi tog någon drink och så :)
Sedan åkte vi till underbar för att kika lite där , men vi hann bara vara där i en timme, haha. Lyckat eller?
Kvällen blev väl lite sisådär :s Men ja, ytligare en gång bevisat att det verkligen suger att gå ut, haha.

Men så underbart väder det har blivit i Sverige! :)

Puss och Kram



Vi tänker på dig idag Simba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0